Een interventiedossier voor je bedrijf

Een interventiedossier opstellen voor een bedrijf? 

Dan kan via het Digitaal Interventie Platform (DIP): je maakt een interventiedossier op aan de hand van een standaardsjabloon. Hierna zal de hulpverleningszone jouw dossier controleren, afwerken en goedkeuren.

Digitaal Interventie Platform - DIP

Een interventiedossier bevat alle detailinformatie over een site (o.a. toegangen, gevaren, voorzieningen, contactpersonen,…). Deze informatie stelt de brandweer in staat om snel en efficiënt in te grijpen bij een incident.

Om een interventiedossier in het DIP te kunnen ingeven, moet de hulpverleningszone eerst jouw dossier opstarten en je toegang verlenen. Hou er rekening mee dat we aanvragen in volgorde van prioriteit behandelen, op basis van de aanwezige risico's.

Meer weten?

Meer info vind je terug in deze handleiding Digitaal Interventie Platform:

Handleiding DIP Limburg Versie 2022.pdfIn deze handleiding vind je algemene richtlijnen, stap per stap toelichting over het DIP-platform, maar ook een legende van de pictogrammen, ...

Heb je nog vragen? Mail naar centrale@hvznl.be 

Je kan onze dienst interventieplanning ook bereiken op 011 / 55 91 40.

Powered by Froala Editor

Laatst bijgewerkt op 23 juni 2022
Een interventiedossier voor je bedrijf